بازی مبارزه در خلیج عدن
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تریلر

بحث و گفتگو

عکس از نمای بازی

مبارزه در خلیج عدن
 
سازنده(ها) استدیو آمیتیس بازی رایان
توزیع‌کننده(ها)  
موتور یونیتی
تاریخ انتشار ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
سبک بازی تیراندازی اول شخص
رده‌بندی سنی +۱۵

مبارزه در خلیج عدن یک بازی رایانه‌ای ایرانی در سبک تیراندازی اول شخص و اولین بازی رایانه‌ای ساخت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توسط استدیو آمیتیس بازی رایان تهیه و ساخته شده است[۱] و در یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ رونمایی شد.[۲] در این بازی که در ۷ مرحله طراحی و تولید شده است بازی‌کننده در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ایران به جنگ با دزدان دریایی منطقه خلیج عدن می‌پردازد. این بازی اولین بار در اولین دوره نمایشگاه بازیهای رایانه‌ای تهران واقع در برج میلاد به نمایش در آمد.[۴] انیمیشن های این بازی بصورت دستی طراحی گردیده است.

ترینر

داستان

بازی مبارزه در خلیج عدن پیرامون نجات کشتی ربوده شده ایرانی توسط دزدان دریایی منطقه خلیج عدن است. در این بازی بازیباز در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش ایفای نقش میکند و طی عملیاتی تحت عنوان شکار اره ماهی صورت میپذیرد. هدف از طرح ریزی این عملیات بازپسگیری کشتی ربوده شده و آزاد سازی اسراء ایرانی ( ملوان های کشتی تجاری ایران ) است. در این عملیات از تجهیزات و ادوات سنگین نظیر هاورکرافت و ساپورت هوایی بهره برده نشده است و بیش از آنکه شبیه سازی بر یک جنگ باشد، روابتی است از یک عملیات نظامی.

گیم‌پلی

مبارزه در خلیج عدن
مبارزه در خلیج عدن
مبارزه در خلیج عدن

این بازی بهترین گیم پلی را در بین بازی های ایرانی دارد. بازی، روایت نبرد تکاورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدهای دریایی خلیج عدن است. مراحل بازی در کشتی، اسکورت کشتی های تجاری و کمپ دزدان دریایی اتفاق می‌افتد.

یورو گیمر

سایت معتبر یورو گیمر مبارزه در خلیج عدن را که قرار است در پاییز سال ۹۱ نشر بین المللی شود به عنوان کال آف دیوتی ایرانی معرفی معرفی کرده است.

سربازان خلیج فارس

  • بازی رایانه ای مبارزه در خلیج عدن قرار است تحت عنوان جدید سربازان خلیج فارس ( Persian Gulf Soldiers ) برای نشر بین المللی آماده شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:بازی مبارزه در خلیج عدن , ] [ 22:44 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 1667
بازدید کل : 106760
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1