راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه گیمرها
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش مشرق ،استودیوی کرایتک سازنده ی سری بازی های کرایسیس در حال طراحی یک شبکه ی اجتماعی جدید با نام GFACE است.

GFACE یک شبکه‌ی اجتماعی آنلاین است که به نظر می‌رسد از گوگل پلاس و فیس بوک الهام گرفته است اما تفاوت عمده‌ی آن با دیگر شبکه‌های اجتماعی امکانات آن برای انجام بازی آنلاین است. در این سایت مثلاً می‌توان روی نام دوستان کلیک کرده و دقیقاً مانند حرکت Drag & Drop در ویندوز آن‌ها را بکشید و وارد بازی چند نفره بکنیم، با آن ها چت ویدئویی کنیم و کارهای دیگری انجام دهیم. بازی کردن مشترک با چند پلتفرم یا همان Cross-Platform هم از دیگر امکانات این شبکه است. به طور مثال یک نفر با اسمارت فون، یک نفر با PC و یک نفر هم با تبلت خود می‌توانند هم زمان به انجام بازی بپردازند و با توجه به سخت افزار و دستگاهی که با آن بازی می‌کنند به تجربه‌ی جداگانه‌ای از آن بازی دست پیدا کنند.

هنوز مشخص نیست که GFACE از بازی‌هایی که مبتنی بر مرورگر نیستند هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر امّا با دیدن نام کرایتک، شرکتی که علاقه دارد بازی‌های خود را بر روی دیسک عرضه کند چنین چیزی دور از ذهن نیست.این شبکه ی اجتماعی فعلاً در مرحله بتا به سر می برد.

به نظر می‌رسد پس از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر، گوگل‌پلاس و … که سعی می‌کردند با دسته بندی رفتار اجتماعی و غیر رسمی افراد در داخل و بیرون اینترنت این افراد را دسته بندی کنند، این بار به نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی جدید برای دسته بندی بازی‌باز‌های مختلف دنیا و علائق و سلائقشان طراحی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه گیمرها, ] [ 23:19 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 249
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 1632
بازدید کل : 106725
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1