Wii U در حد Xbox 720 و PS4
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مجله بازی نگار

رئیس شرکا نینتندو یعنی آقای ساتورا ایواتا (Satoru Iwata) اعلام کرد که کنسول های نسل بعد شرکت های سونی و مایکروسافت از نظر سخت افزاری تفتوت چندانی با کنسول جدید این شرکت بعنی Wii U ندارند.همچنین اعلام کرد که برای این که از رقابت بین دو کنسول نسل بعد عقب نماند بر خلاف Wii از بازی های چند پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد.


وی اضافه کرد:ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که Wii U همیشه از عناوین چند پلت‌فرمی بهره خواهد برد، ولی با صراحت می‌توانیم بگوییم که تفاوت آنقدر نخواهد بود که سازندگان برای تولید محصولات با کیفیت نتوانندانتظارات گرافیکی خود را با Wii U بر آورده کنند. نه مثل Wii در مقایسه با رغبایش.
او تصریح کرد: “ممکن است دیگر شرکت‌ها کنسولی با قدرت بیشتر عرضه کنند، ولی ما فکر نمی‌کنیم مغایرت این‌ها به شدت مغایرت Wii با کنسول‌های دیگر باشد؛ زیرا شاخصه‌های متنوّع کننده‌ی گرافیک کمتر و کمتر خواهد بود.” این صحبت‌های وی در راستای سخنانی بود که قبلاً هم گفته بود؛ در مورد اینکه پرش شدیدی از این نسل به نسل بعدی -از لحاظ گرافیکی، آنگونه که بین نسل پیشین بود- به وقوع نخواهد پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب: Wii U در حد Xbox 720 و PS4, ] [ 23:44 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 1413
بازدید کل : 106506
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1