Call of Duty Online تأیید شد
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

این بازی اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ تأیید شده بود. این بازی توسط Activision Shanghai و Raven Software در دست ساخت است. به گفته اکتیویژن این عنوان F2P خواهد بود.

Call of Duty Online ویژگی های سنتی این سری را به نمایش خواهد گذاشت و با محتوایی منحصر به فرد بازیکنان چینی را سرگرم می کند. این بازی به بازیکنان اجازه ارتقای سلاح هایشان و مواردی دیگر از این دست را می دهد که به طور خاص برای بازار چین ساخته شده است.

“این بازی جدید همچنین مودها و مپ های مختلفی را همراه دارد مانند مراحل Spec ops که از دنیای Call of Duty: Modern Warfare برگرفته شده اند.”

در ویدیویی که در منبع قرار دارد تنها مپ هایی از Modern Warfare 2 و Call of Duty 4 به نمایش در می آید. Bobby Kotick رئیس Activision Blizzard گفت:

“ما بسیار هیجان زده هستیم که با Tencent در ارتباطیم و فرصت هایی برای ساختن بازی در چین به دست آوردیم. ما فکر می کنیم که چین یکی از مکان های هیجان انگیز برای ماست که با ارتقای سطح تجارتمان بتوانیم بازی های نوآورانه تولید کنیم. Tencent شریک بسیار خوبی برای اکتیویژن است تا با کمک آن بتوانیم Call of Duty Online را در چین تولید کنیم.”

Martin Lau ، رئیس Tencent نیز می گوید:

“ما هیجان زده ایم که در کنار یکی از تولید کنندگان و ناشران بزرگ می توانیم این عنوان را به گیمران چینی هدیه دهیم. به اعتقاد ما Call of Duty Online می تواند نظر میلیون ها طرفدار را در چین به خود جلب کند.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:Call of Duty Online تأیید شد, ] [ 18:11 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 1562
بازدید کل : 106655
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1