ایکس باکس جدید، پاییز ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





xbox-720-prototype-1.jpg​ طبق آخرین خبری که یکی از منابع نزدیک به پروژه ایکس‌باکس جدید مایکروسافت عنوان کرده است، کنسول جدید این شرکت که با نام Xbox 720 نیز شناخته می‌شود، تا قبل از پاییز ۲۰۱۳ وارد فروشگاه‌های بازی در جهان نخواهد شد. این کنسول که بر پایه پردازنده گرافیکی سری AMD 6000 خواهد بود، از DirectX11، فیلم‌های 1080p HD، خروجی برای چند نمایشگر و قابلیت ۳ بعدی پشتیبانی می‌کند.

 

پردازنده جدید Xbox از نمونه کنسول فعلی آن ۶ برابر قدرتمندتر است و از Wii U نیتندو نیز ۲۰ درصد کارایی بالاتری خواهد داشت. طبق اعلام این منبع ، مایکروسافت قرار است انتهای سال جاری میلادی، از کنسول جدید خود رونمایی کند اما تا زمان عرضه آن به بازار بازی‌ها، زمان زیادی باقی مانده است.

مایکروسافت ایکس‌باکس ۳۶۰ را اولین بار در اواخر سال ۲۰۰۵ معرفی کرد و طی ماه‌های گذشته نیز بارها خبر از عرضه کنسول جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک منتشر شده است. احتمالا علاقه‌مندان به این کنسول و بازی‌های آن باید برای خرید محصول جدید مایکروسافت، کمی بیشتر از این زمان، دست نگهدارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:ایکس باکس جدید, پاییز ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد, ] [ 12:41 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 207
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 1590
بازدید کل : 106683
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1