قهرمانان جهان در سالن میلاد
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طبق گزارش واحد روابط بین الملل شرکت ماتریس، پس از پیگیری های انجام شده حضور قهرمانان بازی های رایانه جهان در رشته های مختلف رقابت ها قطعی شد. اسامی این قهرمانان توسط شرکت ماتریس به شرح زیر اعلام شده است.

  • Danny Engels  ملقب به "HUSKY"
  • Manuel Schenkhuizen ملقب به "GRUBBY"
  • Lazar Silviu ملقب به "NIGHTEND"
  • Michael Jorgensen ملقب به "FRIIS"
  • Richard Landstrom ملقب به "XIST"
  • Martin Heldt ملقب به "TRACEB"
  • Fin Andersen ملقب به "KARRIGAN"
  • Andreas Frid ملقب به "MODDII"
  • Nikita Pomadov ملقب به "Nicker"
  • Steffan Amende

در این فهرست اسم قهرمانانی از کشور های مختلف ذکر شده است که هر یک به تنهایی بخشی از اعتبار جامعه گیمر های حرفه ای به شمار می آیند.
معرفی قهرمانان:
Michael Jorgensen (مايکل يورگنسن) ملقب به Friis (فريس) متولد دانمارک، Sniper (اسنايپری) که در ابتدا مورد توجه تيم FnaticRC.CS به عنوان بازیکن جايگزين برای Harley Orwall (هارلی اوروال) يا همان dsn  معروف قرار گرفت. او که اولين بازيکن غير سوئدی تيم Fnatic می باشد به سرعت توانست جای خود در ميان بهترين اسنايپر های جهان باز کند بطوری که هم اکنون دارای يکی از بالاترين رکورد های پيروزی در درگيری های يک به چند است. "فريس، بازيکنی که حريفان با ديدن آن فرار ميکنند"
 
Richard Landstrom (ريچارد لندستروم) ملقب به Xist (زيست)، نامی بازيکنی است که تا قبل از سال 2010 ناشناس بود، اما پس از گذراندن يک سال پر افتخار با H2K و Oslo Lions خود را به عنوان يکی از پديده های جوان گيمينگ در جهان معرفی کرد. چيزی که ريچارد را از بقيه بازيکنان مستثنی ميکند، توانايی های فردی او در کنار تاکتيک پذيری و بازی تيمی اوست. "زيست، بازيکنی است با شوتينگ بی نظيره M4A1"
 
Martin Heldt (مارتين هلت) با نام مستعار Trace در سال 2012 پس تصميم  Rasmus "Gux" Stahl (رسموس استال) مبنی بر خداحافظی از دنيای گيمينگ به تيم Fnatic پيوست. او که چندين سال به عنوان بهترين بازيکن کشور خود، دانمارک انتخاب شده است متخصص نشانه گيری با Rifle ها و Pistol هاست بگونه اي که کمتر کسی جرأت می کند با وی به دوئل بپردازد. اولين موفقيت مارتين با Fnatic قهرمانی در GameGune 2012 بوده که نشان از سالی پر بار برای وی دارد.
 
Finn Andersen (فين اندرسن) ملقب به karrigan (کريگان) انتخاب از پيش تايين شده ی Fnatic برای جايگزينی Patrik "Carn" Sattermon (پاتريک ساترمون) پس از خداجافظی وی از دنیای حرفه ای گیمینگ بود. از تيم های که فين در آنها بازی کرده است می توان از Mousesports و ECS Gaming نام برد.  فين جزو معدود بازيکنان Rifle زنيست که وقتی Snipe به دست می گيرد همه را به وجد می آورد همچنین "او، در سال 2011 در ليست 8 نفر بازيکنان برتر سال سايت HLTV.org قرار گرفت"
 
Andreas Frid (اندرياس فريد) با نام مستعار MODDII در سال 2012 پس خداحافظی Faruk "Pita" Pita (فاروک پيتا) از دنيای حرفه اي گيمينگ به عضويت Fnatic در آمد. همه اندرياس با شوتينگ بسيار بالای او در زمان Rifle زدن و همچين راند های Pistol اي ميشناسد.
 
Dany Engels (دنی انجلز) ملقب به Husky زندگی حرفه اي گيمينگ خود را در سال 2005 با بازی های سبک ريسينگ مانند Need For Speed شروع کرد. دنی در سال 2007 به عضويت Clan (کلن) SK Gaming در آمد و تا سال 2012 برای آنها افتخار آفرينی کرد به گونه اي که در وبسايت SK نام وی به عنوان يکی از قرمانان ماندگار اين کلن آمده است. بزرگ ترين افتخار Husky را می توان قهرمانی در رشته Live For Speed مسابقات Intel Racing Tour با جايزه يک دستگاه خودرو BMW M6 به ارزش 100،000 دلار دانست.
جالب ترين موضوع در مورد دنی، استعداد او در بازی های غير ريسينگ است که باعث انتخاب او به عنوان "بهترين گيمر کشور المان" شده است.
از ساير افتخارت Huksy می توان به نآيب قهرمانی در مسابقات ESWC در رشته NFS و قهرمانی در مسابقات Alienware Gaming Masters در رشته Trackmania 2 اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:قهرمانان جهان در سالن میلاد, ] [ 15:47 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 1602
بازدید کل : 106695
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1